A Hepp Tagiskola 6.b osztálya Gyula Városerdőn

Megjelent: 2012 Június 15. ( Péntek ) 20:59
Módosítva: 2012 Június 19. ( Kedd ) 10:19
Három napos év végi osztálykirándulás a Gyula Városerdőn levő táborban

2012. június 12-én osztálykirándulásra indultunk Gyula Városerdőre. Eredetileg biciklivel mentünk volna, de mivel felázott a gát (ott lett volna az útvonal), ezért önfeláldozó szülők autóval vittek el minket.

Ahogy megérkeztünk mindenki kapott egy ágyat: a lányok az emeleten, a fiúk a földszinten foglaltak helyet. Miután mindannyian kipakoltunk, meg kellett ebédelnünk, utána fürödtünk és fél óránként váltották egymást a lányok és fiúk. Ameddig a lányok fürödtek, a fiúk trambulinon ugráltak, a léghokival és a csocsón játszottak. Délután elmentünk és sétáltunk egyet, megnéztük az állatokat. Mire visszaértünk a szállásra, az eső már esett, de így is jól éreztük magunkat és bementünk a sátor alá játszani. Este 10 órakor kellett lefeküdnünk, de elalvásra csak 12 és 3 óra között került sor.

Másnap már 5-órakor felkeltünk és léghokiztunk, aztán meg reggeliztünk. Fürödtünk a medencében és vízilabdáztunk. Megebédeltünk és elmentünk gokartozni és nagyon jól éreztük magunkat. Azután Robi kocsmáját látogattuk meg, mindenki kapott 1 jégkrémet. Utána elmentünk az Erdei iskolába és barangoltunk az erdőbe. A táborban megvacsoráztunk. Mindenki hamar elaludt.

Harmadnap reggeli után játszottunk és utána elmentünk sétahajózni Szanazugig. Délután hazaindultunk.

(Puskás Levente - Takács Tamás 6.b)

Tételek: 1 - 20 / 127 (7 oldal)

Kövesd a BékésMátrixot a Facebook-on a legfrissebb békési információkért!