Közlemény!


A Polgármesteri Hivatalban a veszélyhelyzet ideje alatt is folyamatos az ügyfélfogadás minden ügytípusban, az alábbi korlátozásokkal:

Az ügyintézés elsősorban telefonos tájékoztatással, elektronikus és postai levélben küldött és fogadott iratokkal folyik, továbbá lehetőség van a portán kihelyezett kérelmek elvitelére és leadására, illetve az ügyintézővel előre egyeztetett időpontokban személyes ügyintézésre.

A Polgármesteri Hivatal telefonos elérhetősége (időpont foglalás): 06 66 411-011

Elektronikus levélcím: ugyintezes@bekesvaros.hu

Az egyeztetett időpontban történő személyes megjelenés esetén maszkot kell viselni, és érkezéskor minden esetben jelezni kell a portán, hogy időpontra érkezett.

Házasságkötés esetén a díszteremi szertartás szűk családi körben (maximun 20 fő), kis teremi (irodai) esketés esetén maximum 4 fő részvételével – a kötelező 1,5 m-es védőtávolság betartásával – lehetséges.

Kérjük, hogy a fentiek betartásával segítse munkánkat, az ügyintézés menetét, és óvja más ügyfelek, valamint saját és kollégáink egészségét.

 

Békési Polgármesteri Hivatal


Kövesd a BékésMátrixot a Facebook-on a legfrissebb békési információkért!