A Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje 2020. november 11-től


Megjelent: 2021 Március 2. ( Kedd ) 08:32
Módosítva: 2021 Március 2. ( Kedd ) 16:10
Tekintettel a koronavírus járvány alakulására a Polgármesteri Hivatal 2020. november 11. napjától személyesen csak halaszthatatlan ügyekben és előzetes bejelentkezés után fogadja az ügyfeleket. A veszélyhelyzetet Magyarország Kormánya 2021. május 23. napjáig meghosszabbította. A rendkívüli, szigorú korlátozási intézkedések 2021. március 16. napjáig vannak érvényben.

 

A telefonos tájékoztatást, az elektronikus és postai levélben küldött és fogadott iratok átvételét, illetve a portán kihelyezett kérelmek elvitelét és leadását továbbra is biztosítjuk, és az általános ügyintézési időben – amennyiben az feltétlenül szükséges – lehetőség van az ügyintézővel előre egyeztetett időpontokban személyes ügyintézésre.

A Polgármesteri Hivatal telefonos elérhetősége, és időpont foglalás az általános ügyfélfogadási időn belül a 06/66/411-011-es telefonszámon lehetséges.

Elektronikus levélcím: ugyintezes@bekesvaros.hu

 

Személyes megjelenés esetén testhőmérséklet mérés követően lehet belépni a Hivatal épületébe! A bent tartózkodás teljes ideje alatt szabályosan viselt (orrot és szájat takaró) maszkot kell hordani, valamint a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező. Az ügyfélfogadást bonyolító irodákban egyszerre egy ügyfél tartózkodhat! Az ügyfelek kötelesek a vonatkozó kormányrendeletben előírt 1,5 m-es védőtávolságot megtartani a többi ügyféltől, valamint az ügyintézőtől! Az ügyintézésre egyedül érkezzen, gyermeket, rokont, ismerőst ne hozzon magával!

 

A Polgármesteri Hivatal folyamatosan figyelemmel kíséri a koronavírus járvány alakulását és a helyzet változása esetén megteszi a szükséges intézkedéseket. Kérjük, hogy a fentiek betartásával segítse munkánkat, az ügyintézés menetét, és óvja más ügyfelek, valamint saját és kollégáink egészségét.

 

Békési Polgármesteri Hivatal


Kövesd a BékésMátrixot a Facebook-on a legfrissebb békési információkért!