info@bekesmatrix.hu +36 (20) 9 351 683 bekesmatrix

Változik az ügyfélfogadási rend a Békési Polgármesteri Hivatalban - május 17-től


Tekintettel a koronavírus járvány alakulására, valamint a Kormány által hozott intézkedéseket figyelembe véve, a Békési Polgármesteri Hivatal 2021. május 17. napjától személyesen is fogadja az ügyfeleket.

A jelenleg érvényben lévő veszélyhelyzet és embertársaink védelmére való tekintettel azonban kérjük a Tisztelt Ügyfeleket, hogy továbbra is részesítsék előnyben:

 

  • a telefonon történő információ kérést,
  • a portán kihelyezett kérelmek elvitelét és ott történő leadását,
  • az elektronikus ügyintézést,
  • az iratok postai küldeményként való megküldését. 

 

A telefonon történő információkérés ügyfélfogadási időn kívül is biztosított.

 

Ügyfélfogadási időben lehetőség van az ügyintézővel személyes ügyintézésre, de kérjük, hogy ezt mindannyiunk biztonsága érdekében csak a legszükségesebb esetben vegyék igénybe, lehetőleg telefonos időpont-egyeztetést követően.

 

A Polgármesteri Hivatal elérhetőségei:

-        telefonszám: 06/66/411-011,

-        Elektronikus levélcím: ugyintezes@bekesvaros.hu

 

Személyes megjelenés esetén a bent tartózkodás teljes ideje alatt szabályosan viselt (orrot és szájat takaró) maszkot kell hordani, valamint a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező. Az ügyfélfogadást bonyolító irodákban egyszerre egy ügyfél tartózkodhat! Az ügyfelek kötelesek a vonatkozó kormányrendeletben előírt 1,5 m-es védőtávolságot megtartani a többi ügyféltől, valamint az ügyintézőtől! Az ügyintézésre egyedül érkezzen, gyermeket, rokont, ismerőst lehetőség szerint ne hozzon magával!

 

Kérjük, hogy a fentiek betartásával segítse munkánkat, az ügyintézés menetét, és óvja más ügyfelek, valamint saját és kollégáink egészségét.

 

                                                                           Tárnok Lászlóné jegyző


Kövesd a BékésMátrixot a Facebook-on a legfrissebb békési információkért!