Időpont: 2025. november 27. (csütörtök), 9:00–12:00
Helyszín: BVKIK II. emeleti előadóterem
(5600 Békéscsaba, Penza lakótelep 5.)
Érkezés, regisztráció: 8:30–9:00
A munkaidőkeret témaköre sok vállalkozó számára továbbra is bizonytalanságokkal teli terület: hogyan kell helyesen bevezetni, milyen dokumentáció szükséges, mire kell figyelni a bérszámfejtésnél, és kik azok, akiknél nem alkalmazható? A gyakorlatban tapasztalható hibák is mutatják, hogy nagy szükség van a pontos, gyakorlati ismeretekre.
A kamara célja, hogy a résztvevők az előadás során világos, azonnal alkalmazható tudást kapjanak a munkaidőkeret hatékony és jogszerű működtetéséről.
I. Mi az a munkaidőkeret?
– Miért érdemes alkalmazni?
– Lehetséges előnyök és hátrányok
– Hol ajánlott, és hol felesleges?
II. Az alkalmazás alapfogalmai
III. Bevezetés a gyakorlatban
– Szükséges dokumentumok
– Munkavállalók tájékoztatása
– Bérszámfejtési feladatok
IV. A munkaidőkeret működtetése
– Miért lényeges a tartam helyes meghatározása?
– A kezdő időpont megválasztása
– Munkaidő kiszámítása és beosztási szabályok
– Mit jelent a kedvező átlag, és hogyan kell számolni?
V. Védett munkavállalók és korlátozások
– Kiknél tilos a bevezetés?
– Mikor szükséges hozzájárulás?
– Milyen esetekben korlátozott a tartam?
Végül lehetőség nyílik kérdések feltevésére és személyes konzultációra is.
Nagymihály János, munkajogi szakokleveles tanácsadó
A részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
Regisztráció határideje: 2025. november 26. 16:00
Regisztráció: a bmkik.hu/munkaugyi oldalon.
Az előadással kapcsolatos kérdések a regisztrációs felületen előzetesen is feltehetők.
További információ kérhető: +36 30 328 7848
A rendezvény a Nemzetgazdasági Minisztérium NGM_SZERZ/173/3/2024_BMKIK/1 számú támogatási szerződése alapján valósul meg.
(X) Reklám