Kidolgozásra vár Békés Város Turisztikai Koncepciója


A közgyûlés a jelentést elfogadta, azonban szükségessé vált egy új tanulmány készítése.

Utóljára 2003-ban került a várossal kapcsolatos marketing koncepció a testület asztalára, amelynek része a SWOT analízis, az erősségek, gyengeségek, veszélyek és lehetőségek marketing szempontú elemzése.

Az elemzés során - számba véve az előbb felsoroltakat - feltárulhatnak olyan piaci rések is, amelyek kiszolgálására, felfuttatására célszerű pályázatokat igénybe venni, vagy csak egyszerűen jobban összehangolni különböző most is működő csoportok (vendéglátás, tourinform, porgramnaptár, szálláshely stb) tevékenységét.

A turisztikára épülő marketing koncepció kialakítása után éves kontroll alá kell vetni, hogy követhetővé váljanak eredményei.

Képünkön a Körös és a kajakosok - az egyik legnagyobb potenciális turisztikai lehetőség


Kövesd a BékésMátrixot a Facebook-on a legfrissebb békési információkért!