A Karacs Szilvásváradon!

Nyereménypénzből kirándult a 3/b

Október 8-án a Karacs Iskola 3.b osztálya nagy izgalommal indult a - Reáltól nyert pénzből finanszírozott - 2 napos kirándulásra Szilvásváradra és Egerbe.

Délelőtt kisvonattal jutottunk el a Szalajka-völgybe, majd onnan felmentünk a hegy tetején lévő ősemberbarlangba. Visszaúton a sétánk során kigyönyörködhettük magunkat a szép őszi tájban, a verőfényes napsütésben, a Fátyol-vízesésben, a pisztrángok, őzikék játékában.

A délutáni programok a gyerekek nagy örömére a bobpályán folytatódtak. A szálláshelyünket (Anna és Sylvas Vendégház) csak késő délután foglaltuk el. A gyerekek fáradhatatlanul vették birtokukba az udvart, az udvari játékokat, a szobákat. Vacsora előtt még meglátogattuk a kerektemplomot. Szállásadónk a gyerekek kedvében járva milánói makarónival fogadott bennünket. Az estét egy közös éneklés, játék zárta.

Másnap délelőtt a gyerekek útra készen álltak egy kis „kalandra”, ugyanis felkerestük a szilvásváradi kalanderdőt. A bátrak a nagy pályán tehették próbára erejüket. A kevésbé bátrak is kipróbálhatták magukat a Mini kalandparkban.

Ebéd után Egerbe indultunk. Ez a történelmi város rengeteg látnivalóval várt bennünket. Először hazánk harmadik legnagyobb templomát, a Bazilikát csodálhattuk meg, majd tettünk egy történelmi sétát a hangulatos Dobó téren. Az utunk a várhoz vezetett. A gyerekek álmélkodva figyelték a több méter vastag falakat, a föld alatti erődrendszert, az ágyúkat, majd egy 3D-s mozifilmben ismerhettük meg a középkori Eger városát.

A szombati nap programja az egri McDonald’s-ban záródott. Este már 6 óra is elmúlt, amikor elhagytuk a város fényeit, és hazafelé indultunk.

Tételek: 1 - 20 / 270 (14 oldal)

Kövesd a BékésMátrixot a Facebook-on a legfrissebb békési információkért!