A megyei szinten egyedülálló megoldásként létrehozott kihelyezett ügyfélszolgálaton az ügyfelek:
-beadhatják az ingatlan-nyilvántartással, a földméréssel és telekalakítással, a fölhasználati nyilvántartással, a földvédelemmel, a földhasználati szerződések hatósági jóváhagyásával, a földműves nyilvántartással, a családi gazdaság és a mezőőri szolgálat nyilvántartásával kapcsolatos beadványaikat;
-földműves adatlap kiadását igényelhetik;
-jogosultság igazolását követően iratmásolat kiadását kérhetik a Földhivatali Osztály irattárában lévő iratokról (ez esetben a másolat kiadása a következő ügyfélfogadás alkalmával történik);
-díjmentesen betekinthetnek a Szeghalmi Járási Hivatal illetékességi területén lévő ingatlanok tulajdoni lapjának tartalmába (a helyrajzi szám vagy az ingatlan címének ismerete szükséges);
-betekinthetnek az ingatlan-nyilvántartási térképi adatbázisba;
-díjfizetési kötelezettség esetén postai feladóvevény bemutatásával igazolhatják a kötelezettség teljesítését, illetőleg a kötelezettség postai teljesítéséhez csekket kérhetnek;
- teljes körű felvilágosítást és segítséget kaphatnak a Földhivatali osztály feladatkörébe tartozó minden ügytípusról.
Az ügyfélfogadás helye: 5530 Vésztő, Kossuth L. u. 62. (volt okmányiroda)
Az ügyfélfogadás ideje: kedd, csütörtök 13.00-16.00
Kövesd a BékésMátrixot a
Facebook-on
a legfrissebb békési információkért!