Új NAV ügyfélkaput adtak át a szeghalmi kormányablakban.


A közigazgatás átalakításának részeként adták át a Nemzeti Adó- és Vámhivatal új ügyfélkapuját szerdán délelőtt a Szeghalmi Járási Hivatal Kormányablakában.

A közigazgatás átalakításának részeként adták át a Nemzeti Adó- és Vámhivatal új ügyfélkapuját szerdán délelőtt a Szeghalmi Járási Hivatal Kormányablakában. Az ügyintézés így a szeghalmi járásban élők számára egyszerűbb lesz a jövőben, hiszen egy helyen tudják intézni hivatalos ügyeiket, ráadásul több olyan ügykörrel is foglalkoznak itt, amikért eddig Békéscsabára kellett utazni. Krizsán Anett az ügyfélkapu átadásán elmondta, a kormányablakokra jellemző integrált ügyfélfogadási rendszert a kormány igyekszik szélesebb körben is kiterjeszteni. 2015-ben ezért egy kormányhatározat döntött arról, hogy a NAV tevékenységét össze kell kapcsolni a kormányablakok működésével. Az új ablak első szimbolikus ügyfelei a NAV megyei elnöke, a kormányhivatal igazgatója valamint a választókerület országgyűlési képviselője voltak. Kovács József elmondta, a közigazgatási átalakítások kezdetekor sokakkal együtt ő is bizonytalan volt a sikert illetően. Mára azonban bebizonyosodott, hogy a szervezeti átalakítások és az ügyfélbarát szemlélet meghozta eredményét. A Szeghalmi Járási Hivatalban található adóügyi ügyfélszolgálatban két NAV-os munkatárs várja az ügyfeleket.


Az ügyintézés így a szeghalmi járásban élők számára egyszerűbb lesz a jövőben, hiszen egy helyen tudják intézni hivatalos ügyeiket, ráadásul több olyan ügykörrel is foglalkoznak itt, amikért eddig Békéscsabára kellett utazni.Krizsán Anett az ügyfélkapu átadásán elmondta, a kormányablakokra jellemző integrált ügyfélfogadási rendszert a kormány igyekszik szélesebb körben is kiterjeszteni. 2015-ben ezért egy kormányhatározat döntött arról, hogy a NAV tevékenységét össze kell kapcsolni a kormányablakok működésével.

Az új ablak első szimbolikus ügyfelei a NAV megyei elnöke, a kormányhivatal igazgatója valamint a választókerület országgyűlési képviselője voltak. Kovács József elmondta, a közigazgatási átalakítások kezdetekor sokakkal együtt ő is bizonytalan volt a sikert illetően. Mára azonban bebizonyosodott, hogy a szervezeti átalakítások és az ügyfélbarát szemlélet meghozta eredményét.

A Szeghalmi Járási Hivatalban található adóügyi ügyfélszolgálatban két NAV-os munkatárs várja az ügyfeleket.

Forrás: gyulatelevizio.hu


Kövesd a BékésMátrixot a Facebook-on a legfrissebb békési információkért!