A rendelőintézetben tanácskozott a humán bizottság


Február 20-án a békési rendelőintézetben tartotta munkalátogatását a képviselő-testület egészségüggyel is foglalkozó Humán és Szociális Bizottsága. Az ülésen Erdélyi Imola Erzsébet igazgató számolt be az elmúlt négy év fejlesztéseiről az érdeklődőknek.

Mucsi András (Fidesz-KDNP), a bizottság elnöke köszöntötte a bizottság tagjait és a megjelent képviselőket és hangsúlyozta, hogy a bizottság ebben az évben is felkeres minde városi intézményt és személyesen tájékozódnak azok munkájáról.

A látogatás apropóját az adta, hogy jövő héten számol be az intézmény munkájáról a rendelőintézet a képviselő-testület felé. Erdélyi Imola igazgató asszony 2016-2019 közötti fejlesztésekről tájékoztatta a megjelenteket. Elmondta, hogy mind a gyógyászat mind a rendelőintézet és az uszoda számos fejlesztésen esett át. Minden háziorvosi körzetben van orvos, minden szakrendelés el van látva szakorvosokkal, felújították a laboratóriumot és értékes eszközbeszerzésekre került sor. Nemrég újították fel teljes körűen a rendelő elektronikai hálózatát, valamint kicserélték a nyílászárókat, energetikai korszerűsítésre került sor. Molnár Gábor (MSZP) a rákszűrés fontosságára hívta fel a figyelmet és kezdeményezte, hogy a mellrák elleni városi akcióhoz hasonlóan legyen egy megmozdulás a prosztatarák témájában is. Földesi Mihály (Mi Hazánk) azt tartotta fontosnak, hogy az eddigieknek megfelelően legyen folyamatosan lehetőség a háziorvosi munkával való elégedettség kifejezésére.

Polgár Zoltán (Fidesz-KDNP) rendkivül színvonalasnak nevezte az intézmény munkáját és azt mondta, hogy a két közeli városi kórház árnyékában nem magától értetődő és természetes egy ennyi szakrendeléssel rendelkező rendelőintézet működése. Az intézményt meg kell becsülni. A városvezetés nevében támogatásáról biztosította az intézmény vezetőjét. A szakmai beszélgetés után a politikusok megtekintették a szakrendelések helyiségeit és a laboratóriumot is.


Kövesd a BékésMátrixot a Facebook-on a legfrissebb békési információkért!