A telefonos tájékoztatást, az elektronikus és postai levélben küldött és fogadott iratok átvételét, illetve a portán kihelyezett kérelmek elvitelét és leadását továbbra is biztosítjuk, és az általános ügyintézési időben – amennyiben az feltétlenül szükséges – lehetőség van az ügyintézővel előre egyeztetett időpontokban személyes ügyintézésre.
A Polgármesteri Hivatal telefonos elérhetősége, és időpont foglalás az általános ügyfélfogadási időn belül a 06/66/411-011-es telefonszámon lehetséges.
Elektronikus levélcím: ugyintezes@bekesvaros.hu
Személyes megjelenés esetén testhőmérséklet mérés követően lehet belépni a Hivatal épületébe! A bent tartózkodás teljes ideje alatt szabályosan viselt (orrot és szájat takaró) maszkot kell hordani, valamint a kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező. Az ügyfélfogadást bonyolító irodákban egyszerre egy ügyfél tartózkodhat! Az ügyfelek kötelesek a vonatkozó kormányrendeletben előírt 1,5 m-es védőtávolságot megtartani a többi ügyféltől, valamint az ügyintézőtől! Az ügyintézésre egyedül érkezzen, gyermeket, rokont, ismerőst ne hozzon magával!
A Polgármesteri Hivatal folyamatosan figyelemmel kíséri a koronavírus járvány alakulását és a helyzet változása esetén megteszi a szükséges intézkedéseket. Kérjük, hogy a fentiek betartásával segítse munkánkat, az ügyintézés menetét, és óvja más ügyfelek, valamint saját és kollégáink egészségét.
Békési Polgármesteri Hivatal