Mint kifejetette, a spanyol a középiskolában második idegen nyelvként jelenik meg, így nem választják érettségi nyelvnek. Ettől függetlenül az a tapasztalata, hogy komolyan veszik és a digitális oktatási időszakban is mindenki lehetőség szerint aktívan kiveszi a részét az órákon. Akinek technikai gondjai vannak – laptop, fejhallgató – az telefonon kapcsolódik be. A dicord nevű rendszeren hang- és szövegcsatorna áll a rendelkezésre, így ezt kihasználják, az élő videót nem veszik igénybe. A Colores című tankönyvvel dolgoznak, de gyakran ad internetes feladatot is. Nem ad sok házi feladatot, mert úgy gondolja, hogy amellett, hogy a diákok egész nap a számítógép előtt ülnek, nem szerencsés ezt az időszakot nagyon megnyújtani. Amit lehet, azt az órán kell megoldani – fogalmazott. Az órai munka legyen hatékony, kihasználjuk az időt, ezzel élünk és nem visszaélünk. A Colores jó tankönyv és a hozzá tartozó cd minden diáknak megvan, így a szövegértést is tudják gyakorolni a megváltozott körülmények között. Az élő kommunikációnak köszönhetően a beszédgyakorlat is megvan. A számonkérést írásban és szóban is meg tudja oldani a tanár.