Teltházzal zajlott a 20., jubileumi alkalommal megrendezett, kétnapos BrandFestival. Az eseményt egy teljesen új és szokatlan helyszínen, az Etele Pláza mozitermében, a Cinext Etelében rendezték meg.
Kontrollvesztett helyzeteket bemutató, pszichológiai alapú szimulációt készített a Lounge Group. A játékos teszt az Internet Hungary konferencián debütált, több mint 60 résztvevővel.
A járványhelyzethez hasonló, a korábbitól szélsőségesen eltérő szituációkban elsősorban az újító és felfedező személyiségjegyek segítenek a helyes vállalatvezetői döntések meghozatalában – derül ki a Lounge Group egyedi szimulációs kutatásából.
A szeptember 21-én induló, közel 200 hazai előadónak fellépési lehetőséget kínáló úgynevezett Raktárkoncert-sorozat népszerűsítésében az összetett kommunikációs megoldásokat biztosító Lounge Group nyújt szakmai segítséget.
Közel 200 fellépő részvételével indul szeptember 21-én a Raktárkoncert-sorozat közvetítése, amelyben a Lounge Group integrált kommunikációs ügynökség komplex feladatokat vállalt.