Teltházzal zajlott a 20., jubileumi alkalommal megrendezett, kétnapos BrandFestival. Az eseményt egy teljesen új és szokatlan helyszínen, az Etele Pláza mozitermében, a Cinext Etelében rendezték meg.
Kontrollvesztett helyzeteket bemutató, pszichológiai alapú szimulációt készített a Lounge Group. A játékos teszt az Internet Hungary konferencián debütált, több mint 60 résztvevővel.
A járványhelyzethez hasonló, a korábbitól szélsőségesen eltérő szituációkban elsősorban az újító és felfedező személyiségjegyek segítenek a helyes vállalatvezetői döntések meghozatalában – derül ki a Lounge Group egyedi szimulációs kutatásából.
A járvánnyal kapcsolatos kommunikáció áll annak háttérében, hogy Donald Trump elveszítette az amerikai elnökválasztást. Hogy pontosan milyen választói gondolkodás vezetett ehhez az eredményhez, azt Brent Buchanan, az előző amerikai elnöknek is dolgozó Cygnal közvélemény-kutató vállalat ügyvezetője mutatja be.
A szeptember 21-én induló, közel 200 hazai előadónak fellépési lehetőséget kínáló úgynevezett Raktárkoncert-sorozat népszerűsítésében az összetett kommunikációs megoldásokat biztosító Lounge Group nyújt szakmai segítséget.
Közel 200 fellépő részvételével indul szeptember 21-én a Raktárkoncert-sorozat közvetítése, amelyben a Lounge Group integrált kommunikációs ügynökség komplex feladatokat vállalt.
A hazai könnyűzenei ipar támogatására indított koncertsorozat, a Raktárkoncert felvételei már augusztus közepe óta zajlanak, szeptember 21-től pedig bárki saját otthona kényelméből élvezheti a közel 200 koncert bármelyikét.